هی خدا. سلام. بیا بیا ! بیا کارت دارم ! یه دقه بشین اینجا روبروم .. دو کلوم مثل دو تا دوست صوبت کنیم. شاکیم شاکی ! دلم پره ... غم دارم. هی میگم میخندم ولی نمیدونم چرا غم دارم. دلیلی هم نداره ها باز دارم چیکار کنم! از توام شاکیم . البته چاکرتم هستم شکی نیست . عصبانی نشو. هر روز شکرت میکنم هر روز از ته دل سپاسگذاری میکنم واسه هر چیزی که دادی و ندادی. شکر میکنم واس تن سالم خودم و خانوادم. اما یه سوال دارم. عایا ! ما بندگان ! حتمن باید شکر کنیم هی سپاسگذاری کنیم تا رومون بشه چیزی که میخایم رو ازت بخایم؟ اینطوری بعضی شکر گذاریامون الکی نمیشه؟ ممکنه از ته دل نشه ! حالا عصبانی نشی زندگیم خراب بشه ! ولی یکم شاکیم چیکار کنم!
خسته شدم بخدا خسته شدم! یه چیز مثبت یه چیز قشنگ یه نشونه یه چیزی نشون بده لاقل دل ادم خوش بشه چی میشه!
اما چه کنیم دیگه تنها شاهد غم و شادیم خودتی و بالشم ! چاکرتم هستم مخلصتم هستم
بازم شکرت بازم سپاسپذارم
امضا : یه بنده
ما را در سایت نامه ای به خدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 120