کتاب بخونین عادم شین

خرید بک لینک

عجب دنیایی دارن این کتابا و چقد احساس الاغیت بهم دست میده وختی یادم میاد که فهمیدم چقدرررررررررررررررررررررررر وقت اضافه داشتم و استفاده نکردم یا با کتابای عشقولانه خرکی الاغکی گذروندم وقتمو .. ولی خب اقتضای سن اون موقه هم همین بود دیگه بعدش دلمو خوش میکنم و به خریت ها و الاغیت هام ادامه میدم :))

خلاصه اینکه با وجود دو تا بچه قد و نیم قد که خودم حیرانم چطوری دنیاشون اوردم نشستم و با بدبختی کتاب میخونم همون هم کلی بهم حال میده !

شماهایی که وقت دارم عادم باشین کتاب بخونین, فیلم ببینین عینقد دمبال شوهر و بساط دیگه نباشین. والا خبری نیس اینور. حالتونو بکنین هر چیزی به موقش میاد.

شدم مثه این پیر پاتالا که هی نصیحت میکنن :)))) و البته بگم تا میتونین دوس دختر دوس پسر بازی کنین بعدن تو دلتون نمونه :))) اینم از اون نصیحت خوبا. فقط مواظب باشین عنشو در نیارین هاااا

اینطوریاس :)

نامه ای به خدا...

ما را در سایت نامه ای به خدا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 100 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 18:58

صفحه بندی