عجب دنیایی دارن این کتابا و چقد احساس الاغیت بهم دست میده وختی یادم میاد که فهمیدم چقدرررررررررررررررررررررررر وقت اضافه داشتم و استفاده نکردم یا با کتابای عشقولانه خرکی الاغکی گذروندم وقتمو .. ولی خب اقتضای سن اون موقه هم همین بود دیگه بعدش دلمو خوش میکنم و به خریت ها و الاغیت هام ادامه میدم :))
خلاصه اینکه با وجود دو تا بچه قد و نیم قد که خودم حیرانم چطوری دنیاشون اوردم نشستم و با بدبختی کتاب میخونم همون هم کلی بهم حال میده !
شماهایی که وقت دارم عادم باشین کتاب بخونین, فیلم ببینین عینقد دمبال شوهر و بساط دیگه نباشین. والا خبری نیس اینور. حالتونو بکنین هر چیزی به موقش میاد.
شدم مثه این پیر پاتالا که هی نصیحت میکنن :)))) و البته بگم تا میتونین دوس دختر دوس پسر بازی کنین بعدن تو دلتون نمونه :))) اینم از اون نصیحت خوبا. فقط مواظب باشین عنشو در نیارین هاااا
اینطوریاس :)
نامه ای به خدا...
ما را در سایت نامه ای به خدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 100