عادمیزاد

خرید بک لینک

موجود عجیبیست این عادمیزاد. عجیب ! عادت میکنه به هر چیزی هر وضعی. پس نتیجه میگیریم که من عادمیزاد نیستم . چون عادت نمیکنم. همینطوری عین مرض دارا خودمو میخورم . هی یاعاوری یادعاوری هی بخور بخور بخور تا کی عاخه ! دلم واسه اون عادم خل و چل و فعال سابق تنگ شده! هی صداش میکنم هی صداش میکنم. هی میگه میام میام . اما کی؟ تا میخاد بیاد باز یه چی دورش میکنه!

میری مستراح. عاه میشینی. خب ! از همین الان عادم میشی. فلان کار میکنی فیلان کار میکنی. هزار و صد تا برنامه و هدف و کوفت و زهر مار. پا میشی سیفون میکشی. همه تصمیمات همراه عات عاشقالات میره تو چاه. میای بیرون همون عنی بودی که هستی :)))

بگذریم. چیزی که زیاده رو ! بازم تصمیم میگیریم عادم بشیم. امرو اندازه 1 صفه عادم شدم ولی خب خسته شدم . عادم بودن سخته !

انگاری هر چی جلوتر میری سخت ترم میشه !

ای کسانیکه ایمان اورده اید .. ای دبیرستانیا .. ای کسایی که خونه باباتون لنگاتونو انداختین رو هم پفک میخورین از درد عشق مسخرتون میمیرین .. ای کسانیه که فک میکنین بزرگتین غم عالم رو دارین. خاک تو سرتون. خفه شین گم شین بهترین زندگی خونه باباس . زیر سایه بابا ! زهرمار نکنین اون زندگیتونو.

بیشورا !

نامه ای به خدا...

ما را در سایت نامه ای به خدا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 117 تاريخ: شنبه 28 ارديبهشت 1398 ساعت: 9:41

صفحه بندی