انسانیت ایز لاست بابام جان !

خرید بک لینک

هی به خوده خرم میگم بابام جان نگو حرف نزن ! چقد دیگه میخای چرت و پرت بشنوی عاخه ! تو که میدونی در قبال هر حرفی که بزنی یه اراجیف میشنوی یه چی جواب میدن که جز سکوت جواب دیگه ای واسشون نداری !

از ناراحت کننده تره که طرف کسیه که نمیتونی هیچ طوره ندید بگیریش و تا اخر عمرت یا عمرش مجبوری باهاش رابطه داشته باشی مجبوری میفهمی مجبوری !

اخه ملت یکم اون ضایعه ای که اون بالا هست رو استفاده کنین آکبند نمونه . بعنوان دکوری استفادش نکنین ! یه استفاده ای داره که خدا گذاشتتش اون بالا دیگه اه !

همینطوری الکی الکی حال و هول ادمو بهم میزنن ! همینه دیگه همینه ادم قید مملکتشو حتی خونه پدریشو همه چیشو میزنه تنهایی اینور رو تحمل میکنه !

همین جا مینویسم . این خط ___________ اینم نشون ////////////  ! دوری و دوستی !

برین گم شین بابا اه ! چه وضعشه ! میرینن به اعصاب ادم !

باز خوبه ادم یکم با نوشتن تخلیه روحی روانی میشه ! بخام بیشتر از این ادامه بدم به مثبت هیژده میرسه و اوضا بد میشه بیخیال !

باشد خداوند عقلی به آنها و پولی به ما بدهد. آمین یا رب العالمین !

امضا

یه اعصاب خورد روانی

+نوشته شده در سه شنبه دوم آبان ۱۳۹۶ساعت 17:36 بدستان مبارک سیما |

نامه ای به خدا...

ما را در سایت نامه ای به خدا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 113 تاريخ: چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت: 19:17

صفحه بندی