هی به خوده خرم میگم بابام جان نگو حرف نزن ! چقد دیگه میخای چرت و پرت بشنوی عاخه ! تو که میدونی در قبال هر حرفی که بزنی یه اراجیف میشنوی یه چی جواب میدن که جز سکوت جواب دیگه ای واسشون نداری !
از ناراحت کننده تره که طرف کسیه که نمیتونی هیچ طوره ندید بگیریش و تا اخر عمرت یا عمرش مجبوری باهاش رابطه داشته باشی مجبوری میفهمی مجبوری !
اخه ملت یکم اون ضایعه ای که اون بالا هست رو استفاده کنین آکبند نمونه . بعنوان دکوری استفادش نکنین ! یه استفاده ای داره که خدا گذاشتتش اون بالا دیگه اه !
همینطوری الکی الکی حال و هول ادمو بهم میزنن ! همینه دیگه همینه ادم قید مملکتشو حتی خونه پدریشو همه چیشو میزنه تنهایی اینور رو تحمل میکنه !
همین جا مینویسم . این خط ___________ اینم نشون //////////// ! دوری و دوستی !
برین گم شین بابا اه ! چه وضعشه ! میرینن به اعصاب ادم !
باز خوبه ادم یکم با نوشتن تخلیه روحی روانی میشه ! بخام بیشتر از این ادامه بدم به مثبت هیژده میرسه و اوضا بد میشه بیخیال !
باشد خداوند عقلی به آنها و پولی به ما بدهد. آمین یا رب العالمین !
امضا
یه اعصاب خورد روانی
ما را در سایت نامه ای به خدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 113