قبل از هر چیزی بگم که ایندفه نوشتم که نوشته دونم تخلیه بشه ! داره میترکه بس که ننوشته ! اگه معنا و مفهوم نداره به گیرنده های خود دست نزنین ایراد از فرستندس ! پیشاپیش عفو بفرمایین !
با تچکر
سلام و عرض ادب خدمت نخواننده گان* گرامی .... !
با آرزوی داشتن شبی خوش و قبولی طاعات ! انشای خود را آغاز میکنم !
عاقا ! یه رفیق داریم شفیق . در باره مهر نوشته ! فرستاد من بخونم ! خب خوندم ! تو اینستا و اونستا و اینور اونور هم زیاد دیدم ملت از مهر نوشتن ! البته که ماه مقدسیه ! البته که آغاز فصل مقدسیه ! خب منم کم نیارم خیر سرم دیگه !
یادش بخیر قدیما ! اصن بوی مهر از کمر شهریور به اینور میومد ! ذوق خرید کیف و کفش نو. ذوق ثبت نام مدرسه ! ذوق دفتر کتاب و مداد و خرت و پرتای دیگه ! همیشه از تابستون بدم میومد ! چون تو خونه بودن رو دوست نداشتم ! مدرسه زنگ اخر تعطیل که میشدیم با دلخوری میومدم خونه !
تنها نگرانیم این بود که عایا با دوستای سال قبل تو یه کلاس میوفتیم یا نه ! که خاک بر سر ما با این نگرانیهای عنمون !
دفتر 200 برگ که واسه ریاضی کنار گذاشتیم . وای وای وای عاشقش بودم !
حالا چندید سال گذشته ! اول مهر هنوز همونطور خر ذوق میشم !
خنکیه پاییز .. اصن تو شهریور داریم جزغاله میشیم ها ! عاقا اول مهر که میشه ادم حس میکنه آخیش خنک شدم پاییز اومد ! ای تو روح این تلقین ! خیلی چیز خوبیه ! خدا زیادش کنه البته نوع مثبتشو !
مهر امسال مثل سالای پیشم بعده مرررررسه .. اتفاق خاصی واسم نمیوفته ! تنها فرقش حال و هوله قشنگشه ! و اینه وای وای وای آبان جون داره میاد قربونش برم همتونم قوربونه من برینننن ایشااااااالا به حق همه تنا !
خولاصه اینطوری . مهر چیز خوبیه . خدا زیادش کنه . اصن پاییز بشه 7 ماه ! اما اونطوری هم بعده پاییز یوهو بخاد اسفند عنتر بیاد خیلی زود داره ! اصن آخراش یواش یواش اسفند بیاد ! ای نمیدونم خدا جون یه فکری به حالش بکن دستت طلا!
قصه ما به سر رسید کلاغه به خونش نرسید.
لغات و کلمات تازه:
نخواننده گان : گشادیون محترمی که گاهی از اینجا رد میشن و نمیخونن و هیچ نظری پیغامی توفی چیزی نمیفرستن به روح ما ! خدا ازشون بگذره !
نامه ای به خدا...ما را در سایت نامه ای به خدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 115