عادم گاهی فکر میکنه فلان کار خیلی عقلانیه. چن سال که میگذره میبینه عن ترین اشتباه عمرشو مرتکب شده. مثلن من، موقعی که بابام کوچ کرد اون دنیا، فکر میکردم من نباید گریه کنم. اون دوست نداشت کسی گریه کنه. باید قوی باشم که خواهر و مامانم رو تسلی بدم. گوه خوردی تو. بتمرگ سر جات زجه تو بزن. بزرگترین اشتباه عمرم بود این. طوری که بعده 5 سال، هنوز که هنوزه طوری عرررر میزنم کسی ندونه فکر میکنه الان خبر فوت رو شنیدم. البته کسی نمیتونه ببینه چون در خفاست. بالشم شاهده. بالشم سنگ صبورترین موجودیه که تو عمرم دیدم.
عادم باید همون موقه بزنه تو سر خودش، باید جر بره خودشو باید تا میتونه داد بزنه گریه کنه تا این سوزش بره. نه مثه منه گووووووووه یه عمر خودشو عزادار کنه. نبودن پدر واسه یه دخدر به اندازه کافی کمر شکن هست. بی پشت و پناهی به معنای کامل. حس نبودن نصفت.حس خالی شدن پشتت و من عذاب ترین عذاب ها رو بعد رفتنش کشیدم. مدتی که قاعدتا واسه هر انسانی بهترین دورانشه واسه من جهنم ترین دورانم بود.
اشتباه منو نکنین فرزندانم. حرف منه پیر رو گوش بدین. مرگ تو هر خانواده ای اتفاق میوفته. مراعات کسی رو نکنین. هیچ کی ارزش نداره مراعاتشو کنین. تخلیه کنین خودتونو تخلیه که مجبور نشین مثه من هفته ای یه بار تخلیه چاه بشین.
بحث غم انگیز شد، دیگه کاری نمیشه کرد این دفه رو دلقک بازیه منو بیخیال شین. میگن اونایی که زیاد میخندن غمدار ترین عادمان. حالا من غمدارترین نیستم اما غم انگیز ترین غم رو دارم . خدا نصیب کسی نکنه.
تو یه فیلمی که خخیرا تو سینما دیدم و اسمش الان یادم نمیاد و فقط میدونم تهمینه میلانی توش بازی میکرو، ته فیلم یه جمله ای رو گفت بعد فوت پدرش که من از لحظه ای که خبر رو شنیدم هر لحظه دارم تو ذهنم تکرارش میکنم :
"فقط به من یه جوری نشون بره که بهم افتخار میکنی"
روحت شاد.
به قول خودت که همیشه زنگ میزدی اولین جمله میگفتی :"حالا تکلیف ما چیه که دلمون خیلی تنگ شده؟؟" و من همیشه میگفتم :"خب بیا اینجا"
الان در جواب همین سوال، چی بهم میگی؟
ما را در سایت نامه ای به خدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 108